REGULAMIN SPRZEDAŻY

  • 1 Definicje

Na potrzeby Regulaminu poniższe terminy mają następujące znaczenie:

  1. Bilet – dokument elektroniczny, uprawniający posiadacza do uczestnictwa w określonym wydarzeniu; Bilet może być imienny lub na okaziciela; Bilet nie jest Produktem w rozumieniu niniejszego Regulaminu, chyba że wyraźnie wskazano inaczej; 
  2. Dzień Roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy; 
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 
  4. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej będąca członkiem Organizacji, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zakupu Biletu lub Produktu za pośrednictwem Strony Internetowej; 
  5. Organizacja – organizacja biznesowa (BNI), w której członkostwo jest warunkiem koniecznym do dokonywania zakupów na Stronie Internetowej; 
  6. Organizator – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, organizująca wydarzenie samodzielnie lub za pomocą innych osób; Organizatorem może być również Sprzedawca; 
  7. Polityka prywatności – odrębny dokument regulujący kwestie ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę; 
  8. Produkt – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę, w szczególności o charakterze merchandisingowym, tj. piny, badge, gadżety związane z Organizacją; 
  9. Regulamin – dokument określający zasady zawierania i realizacji Umów na Stronie Internetowej; 
  10. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); 
  11. Sprzedawca – Alicja Łapińska i Krzysztof Godlewski jako wspólnicy Łapińska Godlewski s.c. ul. Kwiatowa 12/c 32-031 Gaj NIP 9442288468 REGON 528431040, malopolska@bnipolska.pl tj. podmiot prowadzący Stronę Internetową pod adresem http://www.bnimalopolska.pl;
  12. Strona Internetowa – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Kupujący mogą dokonywać zakupu Biletów i Produktów, prowadzony pod adresem: http://www.bnimalopolska.pl;
  13. Świadczenie usług drogą elektroniczną – świadczenie usług zgodnie z art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 
  14. Umowa – umowa sprzedaży Biletu lub Produktu zawierana między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony Internetowej; 
  15. Urządzenie końcowe – urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do sieci, wykorzystywane przez Kupującego do uzyskiwania dostępu do Strony Internetowej, w szczególności komputer, laptop, smartfon, tablet oraz inne urządzenia umożliwiające komunikację elektroniczną i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną.

 

  • 2 Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży online Biletów na wydarzenia oraz Produktów, za pośrednictwem Strony Internetowej prowadzonej przez Sprzedawcę.
  2. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego następujące usługi:
  1. zapewnia możliwość przeglądania zawartości Strony Internetowej;
  2. informuje o przedmiocie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i przedsięwzięciach;
  3. umożliwia dokonanie zakupu i zawarcie Umowy;
  4. umożliwia  zadanie zapytania Sprzedawcy lub złożenie reklamacji;
  1. Oferta zakupu Biletów i Produktów jest skierowana wyłącznie do członków Organizacji. Warunkiem zakupu jest posiadanie ważnego członkostwa w Organizacji.
  2. Dane kontaktowe Sprzedawcy (adres, e-mail, telefon) są dostępne na Stronie Internetowej.
  3. Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
  4. W celu bezproblemowego skorzystania ze Strony Internetowej, Kupujący powinien posiadać dostęp do sieci Internet oraz przeglądarkę internetową (Firefox, Chrome, Safari, EDGE, Opera) w najnowszej, dostępnej wersji.
  5. Strona Internetowa jest przystosowana do wyświetlania również na urządzeniach przenośnych (w szczególności smartfon, tablet), jeżeli Kupujący spełnia warunki określone powyżej.
  6. Treści prezentowane na Stronie Internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, poza wyraźnie wskazanymi, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy.
  7. W ramach Strony Internetowej zabronione jest dostarczanie przez Kupującego treści bezprawnych. 
  • 3 Składanie zamówień
  1. Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani członkowie Organizacji, posiadający aktywny status członkowski. Sprzedawca zastrzega sobie prawo weryfikacji statusu członkowskiego Kupującego przed realizacją zamówienia (np. poprzez podanie nazwy grupy).
  2. W przypadku stwierdzenia, że zamówienia dokonała osoba niebędąca członkiem Organizacji, Sprzedawca ma prawo anulować takie zamówienie. W razie dokonania płatności za anulowane zamówienie, kwota zostanie zwrócona Kupującemu w terminie do 14 dni na rachunek, z którego otrzymano płatność.
  • 4 Zawarcie Umowy
  1. Zamówienia są składane za pośrednictwem Strony Internetowej. Kupujący wybiera Bilet lub Produkt, dodaje do koszyka, a następnie wypełnia formularz zamówienia, wskazując:
    1. dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, firma, NIP), 
    2. dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy).
  2. Kupujący ma możliwość łączyć w jednym zamówieniu zarówno Bilety, jak i Produkty. Za całość zamówienia dokonuje się jednej wspólnej płatności, a Kupujący otrzymuje jedno zbiorcze potwierdzenie zakupu (fakturę lub paragon) obejmujące wszystkie pozycje.
  3. W przypadku zamówień łączonych realizacja zamówienia może następować dwutorowo: 
    1. Bilety będą dostarczane elektronicznie w formie e-biletu wysyłanego na adres e-mail Kupującego, 
    2. Produkty wysyłane będą fizycznie wybraną przez Kupującego metodą dostawy, zgodnie z postanowieniami poniżej.
  4. Zawarcie Umowy następuje z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę otrzymania płatności od Kupującego. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem potwierdzającym, zawierającym istotne elementy zamówienia (lista zakupów, cena, wybrana metoda płatności i dostawy). Wówczas dochodzi również do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  5. Sprzedawca dołoży należytej staranności, aby prezentowane na Stronie Internetowej informacje o dostępności Biletów i Produktów były aktualne. W sytuacji braku dostępności zamówionego produktu po złożeniu zamówienia (np. wyczerpania puli Biletów lub Produktów), Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego i zwróci odpowiednią część należności lub zaproponuje alternatywne rozwiązanie.
  6. Zakup Biletu oznacza akceptację warunków uczestnictwa, w tym także zasad określonych przez Organizatora wydarzenia, zgodnie z odrębnym regulaminem.
  7. W każdym przypadku obniżenia ceny, Sprzedawca wyświetla ostatnią najniższą cenę prezentowaną w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki. 
  • 5 Płatności
  1. Zapłaty można dokonać za pomocą następujących metod płatności: 
    1. Autopay;
    2. BLIK;
    3. kartą płatniczą – Visa lub Mastercard;
    4. Apple. Pay;
    5. Google Pay;
    6. za pośrednictwem współpracującego ze Sprzedawcą agregatora usług płatniczych.
  2. Wszystkie dostępne metody są widoczne na etapie finalizacji zamówienia.
  3. Płatność za zamówienie jest dokonywana z góry, w momencie składania zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi dopiero po pozytywnym zakończeniu procesu płatności i otrzymaniu potwierdzenia przez Sprzedawcę. 
  4. W razie wątpliwości Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia faktu złożenia zamówienia za pośrednictwem adresu e-mail i dopiero po uzyskaniu potwierdzenia przystępuje do jego realizacji.
  5. Brak dokonania płatności w określonym czasie, w szczególności z powodu przerwania procesu lub odrzucenia transakcji może skutkować automatycznym anulowaniem zamówienia.
  6. Ceny podane na Stronie Internetowej są cenami brutto  i wyrażone są w złotych polskich (PLN), o ile nie wskazano inaczej. Do ceny zamówionych Produktów doliczany jest koszt dostawy według stawki zależnej od wybranej metody. Informacja o koszcie dostawy jest przedstawiana Kupującemu przed finalizacją zamówienia.
  7. Ceny zawierające omyłki pisarskie lub rachunkowe nie wiążą ani Sprzedawcy, ani Kupującego.
  8. Na wszystkie dokonane zakupy wystawiany jest dowód zakupu tj. paragon fiskalny lub faktura VAT. 
  9. Dowód zakupu może być dostarczony elektronicznie lub dołączony do przesyłki.
  • 6 Dostawa 
  1. Zamówione Produkty mogą być dostarczane wyłącznie za pośrednictwem metod dostępnych podczas procesu składania zamówienia:
  1. Kurier – przesyłka kurierska na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
  2. Automat paczkowy – dostawa do wybranego automatu paczkowego na terenie Polski, wskazanego przez Kupującego podczas składania zamówienia.
  1. Kupujący wybiera preferowaną metodę dostawy w trakcie składania zamówienia. Dostawa realizowana jest wyłącznie na terytorium określonym przez Sprzedawcę (terytorium Polski, o ile na Stronie Internetowej nie podano inaczej).
  2. Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 7 Dni Roboczych od momentu potwierdzenia płatności (w przypadku Produktów dostępnych w magazynie), jednak jest zależny od dni i godzin pracy kurierów i przewoźników. W przypadku Produktów dostępnych w przedsprzedaży lub personalizowanych (na zamówienie), czas oczekiwania może być dłuższy – odpowiednia informacja o przewidywanym terminie wysyłki zostanie podana przy opisie Produktu lub przy potwierdzeniu zamówienia.
  3. Koszty dostawy pokrywa Kupujący, chyba że Regulamin lub oferta stanowi inaczej. Koszty dostawy dla poszczególnych metod są podawane podczas składania zamówienia, ale przed jego finalizacją.
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania poprawnego i pełnego adresu dostawy lub kodu automatu paczkowego oraz aktualnego numeru kontaktowego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem błędnych danych adresowych lub nieodebraniem przesyłki przez Kupującego.
  5. Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić stan paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub naruszenia zabezpieczeń, zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera lub zgłoszenie problemu w systemie automatu paczkowego oraz niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
  • 7 Przedsprzedaż
  1. Sprzedawca może oferować wybrane Bilety lub Produktu w przedsprzedaży, tj. zanim trafią one do regularnej sprzedaży. Przedsprzedaż może dotyczyć w szczególności biletów na wydarzenia udostępnianych z wyprzedzeniem wyłącznie dla członków Organizacji lub nowych Produktów.
  2. Produkty dostępne w przedsprzedaży są wyraźnie oznaczone w opisie. Kupujący dokonuje płatności za produkt w przedsprzedaży w momencie składania zamówienia, chyba że warunki oferty stanowią inaczej. Realizacja zamówienia nastąpić może najwcześniej w terminie podanym w informacji o przedsprzedaży.
  3. Jeśli zamówienie obejmuje zarówno Produkty dostępne od ręki, jak i w przedsprzedaży, Sprzedawca może: 
  1. wstrzymać wysyłkę całości zamówienia do czasu skompletowania wszystkich produktów, 
  2. podzielić zamówienie i wysłać w pierwszej kolejności Produkty dostępne, a Produkty z przedsprzedaży doręczyć w późniejszym terminie. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany o sposobie realizacji, a dodatkowe koszty wysyłki podziału zamówienia nie będą obciążać Kupującego.
  1. W przypadku opóźnienia w dostępności Produktu przedsprzedażowego, Sprzedawca poinformuje Kupującego o zmianie terminu realizacji. Kupujący ma prawo zrezygnować z produktu przedsprzedażowego przed jego wysyłką. W takiej sytuacji Kupujący otrzyma zwrot wpłaconych środków.
  • 8 Personalizacja produktów
    1. Niektóre Produkty mogą być wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego (np. badge z imieniem i nazwiskiem). Opcja personalizacji będzie wyraźnie zaznaczona przy danym produkcie, wraz z instrukcją przekazania niezbędnych informacji.
    2. Kupujący korzystający z opcji personalizacji zobowiązany jest dostarczyć wymagane dane zgodnie z wytycznymi. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji personalizacji według własnego uznania. Wówczas Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia akceptowalnej treści lub zwrotu płatności.
    3. Czas realizacji zamówienia na produkty personalizowane może być dłuższy niż w przypadku standardowych produktów. Sprzedawca rozpocznie wykonanie personalizowanego produktu po otrzymaniu zapłaty za zamówienie.
  • Produkty zrealizowane według indywidualnej specyfikacji Kupującego (personalizowane) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy (zwrotowi bez podania przyczyny) przez konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Ograniczenie to nie wpływa na prawo do reklamacji produktu wadliwego – w razie stwierdzenia niezgodności produktu personalizowanego z zamówieniem lub wady fizycznej, Kupującemu przysługują uprawnienia reklamacyjne opisane poniżej.
  • 9 Odstąpienie od umowy
    1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktów zakupionych na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówieniem. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący musi złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie informujące o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Może do tego wykorzystać udostępniony przez Sprzedawcę wzór formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.
    2. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Kupujący powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Kupującego o konieczności poniesienia tych kosztów.
    3. Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące zwracanego zamówienia (w tym koszty dostawy do Kupującego, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób oferowany przez Sprzedawcę. 
    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania z powrotem zwracanych rzeczy lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Produktu będącego wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
    6. W przypadku stwierdzenia nadmiernego użycia Produktu, Sprzedawca ma prawo potrącić z zwracanej kwoty odpowiednią sumę odpowiadającą zmniejszeniu wartości Produktu.
  • Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w odniesieniu do zakupu Biletów na wydarzenia organizowane w określonym terminie. Po zakupie Biletu Konsument nie może odstąpić od umowy i żądać zwrotu ceny, chyba że dojdzie do odwołania wydarzenia lub nastąpi istotna zmiana terminu wydarzenia zgodnie z postanowieniami Regulaminem.
  1. Jeżeli wydarzenie, na które zakupiono Bilet, zostanie odwołane, przeniesione na inny termin lub nastąpi zmiana jego istotnych warunków z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Kupującemu przysługuje prawo zwrotu należności za Bilet lub wymiany Biletu. Szczegółowe zasady postępowania w takiej sytuacji mogą być określone w odrębnym dokumencie. Sprzedawca poinformuje Kupującego o odwołaniu lub zmianie terminu poprzez komunikat na Stronie Internetowej oraz wiadomość e-mail i przedstawi procedurę zwrotu środków lub wymiany Biletu.
  • 10 Reklamacje
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem, jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.
  2. Kupującemu będącemu Konsumentem przysługują uprawnienia określone w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827). Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem, nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II kodeksu cywilnego.
  3. Pozostałym Kupującym przysługują uprawnienia wynikające z art. 556 i następnych kodeksu cywilnego.
  4. W razie stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Produktu z zamówieniem, Kupujący ma prawo złożyć reklamację. 
  5. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy w formie wiadomości e-mail wraz z: 
  1. opisem stwierdzonej wady;
  2. datą zakupu;
  3. żądaniem Kupującego (t.j. wymiana Produktu na wolny od wad, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy wraz ze zwrotem środków, jeżeli wada jest istotna;
  4. dokumentem potwierdzającego zakup (np. faktura lub paragon);
  5. dokumentacją fotograficzną wady.
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji konsumenckiej w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji spełniającej wymogi przewidziane w ust. 3. Brak odpowiedzi Sprzedawcy oznacza, że uznanie reklamacji za zasadną. 
  2. O wyniku postępowania reklamacyjnego Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedawca niezwłocznie podejmie działania zgodnie z żądaniem Kupującego wynikającym z reklamacji. 
  4. W przypadku odstąpienia od umowy w ramach reklamacji, Kupujący jest zobowiązany odesłać wadliwy Produkt na koszt Sprzedawcy, a Sprzedawca zwróci środki w terminie do 14 dni od akceptacji odstąpienia.
  5. Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia związane z zakupem Biletów, Kupujący powinien niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy w formie wiadomości e-mail. Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego wyjaśnienia sprawy i poinformowania Kupującego o dalszych krokach. Reklamacje dotyczące samego przebiegu wydarzenia lub świadczenia usługi powinny być kierowane do Organizatora wydarzenia zgodnie z odrębnym regulaminem. Sprzedawca w zakresie sprzedaży biletów odpowiada jedynie za poprawny przebieg procesu sprzedaży i dostarczenia biletu.
  6. Reklamacje mogą dotyczyć również nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony Internetowej. Wówczas postanowienia ust. 1-7 stosuje się odpowiednio.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z przypadku problemów z działaniem Strony Internetowej, wynikających z niestandardowych ustawień konfigurujących urządzenie końcowe Kupującego i związanych z nimi nieprawidłowości.
  • 11 Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Kupujących są przetwarzane w następujących celach: 
    1. realizacja zamówień i dostawa produktów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    3. dochodzenie roszczeń i ochrona praw Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    4. obsługa reklamacji i zapytań klientów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    5. prowadzenie statystyk i analiz (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Dodatkowo, Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego odwiedzającego profile Sprzedawcy prowadzone w mediach społecznościowych. Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w celu informowania o aktywności Sprzedawcy, promowania usług, badania satysfakcji Kupującego w związku z jakością usług oferowanych przez Sprzedawcę, jak również komunikowania się z Kupującym. Podstawą prawną przetwarzania danych przez Usługodawcę jest uzasadniony interes, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 lit. f) RODO polegający na promowaniu własnej marki
  4. Podanie danych osobowych w trakcie składania zamówienia (imię i nazwisko, adres e-mail, adres dostawy, numer telefonu itp.) jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Brak podania wymaganych danych uniemożliwi złożenie zamówienia. 
  5. Dane osobowe są zbierane w zakresie niezbędnym do wskazanych celów i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w szczególności z przepisami RODO.
  6. Dane osobowe Kupujących mogą być przekazywane podmiotom trzecim wyłącznie w związku z realizacją zamówienia – dotyczy to w szczególności: podmiotów obsługujących płatności (np. agregator usług płatniczych, bank), kurierów lub pośredników realizujących dostawę Produktów, podmiotów obsługujących system automatów paczkowych, a także podmiotów zapewniających obsługę techniczną systemu sprzedaży. Podmioty te przetwarzają dane na podstawie umów powierzenia danych i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż to konieczne: dla danych związanych z realizacją umowy – do czasu zakończenia jej realizacji, a następnie przez okres wymagany przepisami dotyczącymi przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, dane osobowe będą przetwarzane przez czas umożliwiający realizację tego interesu lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą.
  8. Kupującemu przysługują następujące prawa: 
    1. prawo dostępu do treści swoich danych i otrzymania ich kopii;
    2. prawo poprawienia danych;
    3. prawo usunięcia danych;
    4. prawo ograniczenia przetwarzania danych;
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
    7. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO.
  9. W celu realizacji swoich praw lub uzyskania informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą w formie elektronicznej.
  10. Dane osobowe Kupujących są chronione poprzez odpowiednie środki bezpieczeństwa – Sprzedawca stosuje środki organizacyjne i techniczne zapewniające ochronę danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, utratą czy uszkodzeniem..
  • 12 Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
  1. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  2. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany przepisów prawa, rozszerzenia oferty, zmian w sposobie działania Strony Internetowej). O każdej planowanej zmianie Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmieniony Regulamin będzie wiązać Kupującego, o ile został on poinformowany o zmianach i nie zrezygnował z korzystania ze strony przed wejściem w życie zmian.
  2. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia, chyba że postanowienia nowych regulacji prawnych wymagają stosowania aktualnych postanowień.
  3. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na Stronie Internetowej w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. 
  4. Kupujący ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu w każdym czasie.
  5. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub nieskuteczne na mocy prawomocnego orzeczenia sądu, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.
  6. Sprzedawca oraz Kupujący będą dążyć do polubownego rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych na tle realizacji umów sprzedaży objętych niniejszym Regulaminem. W przypadku braku porozumienia, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  7. W przypadku konsumentów ewentualne spory będą być rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Adresat: ……………………..…….

Niniejszym oświadczam o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu: ……………………….

Data zawarcia Umowy: ……………………….

Data odbioru Produktu: ……………………….

Dane Kupującego: Imię i nazwisko: ……………………….

Adres: ……………………….

E-mail: ……………………….

Numer telefonu: ……………………….

Zwrot płatności proszę dokonać na rachunek bankowy o numerze: ……………………….